SUB-SAT 400D to profesjonalny przenośny zestaw aktywny przeznaczony do realizacji nagłośnień średniej mocy. System składa się z subbasu aktywnego oraz dwóch pasywnych satelit.
Urządzenie wyposażone jest w najnowszej technologii wzmacniacze klasy „D” oraz rezonansowy zasilacz SMPS. Połączenie tych dwóch czynników sprawia że urządzenie oferuje moc 400W przy małych gabarytach i niewielkiej wadze.
System ma wbudowany 2-kanałowy mikser oraz odtwarzacz Mp3 co sprawia że można go używać również niezależnie bez konieczności podłączania dodatkowego miksera i odtwarzacza audio. Podłączając dodatkowy mikser uzyskujemy kompletny system nagłaśniający idealny dla potrzeb zespołów muzycznych oraz przy realizacji różnego różnego rodzaju imprez wymagających mobilnego nagłośnienia.
SUB-SAT 400Dc (compact) to profesjonalny przenośny zestaw aktywny w wersji kompaktowej, idealny do nagłośnienia pubów, sal konferencyjnych i audiowizualnych.. System składa się z subbasu aktywnego oraz dwóch pasywnych satelit. Urządzenie wyposażone jest w najnowszej technologii wzmacniacze klasy „D” oraz rezonansowy zasilacz SMPS. Połączenie tych dwóch czynników sprawia że urządzenie oferuje moc 400W przy małych gabarytach i niewielkiej wadze.
System ma wbudowany 2-kanałowy mikser oraz odtwarzacz Mp3 co sprawia że można go używać również niezależnie bez konieczności podłączania dodatkowego miksera i odtwarzacza audio. Podłączając dodatkowy mikser uzyskujemy kompletny system nagłaśniający idealny dla potrzeb zespołów muzycznych oraz przy realizacji różnego różnego rodzaju imprez wymagających mobilnego nagłośnienia.
Parametry wzmacniaczy i miksera:
- Moc wzmacniacza subbasu: 200WRMS, 400W MAX
- Moc wzmacniacza satelit:
2x100W RMS, 2x200W MAX / 4ohm,
2x75W RMS, 2x150W MAX / 8ohm
- Pasmo przenoszenia SUBBASU [-6dB]: 35...120Hz
- Pasmo przenoszenia wzmacniaczy SATELIT : 120Hz...20kHz
- Punkt podziału CROSSOVERA: 120Hz
- LIMITER zapobiegający przesterowaniu wzmacniacza mocy subbassu i zabezpieczający głośnik przed przeciążeniem
- Filtr subsoniczny chroniący głośnik przed częstotliwościami poniżej 20Hz
- 1 kanał mikrofonowy
- 1 kanał audio
- Odtwarzacz Mp3
- 2 symetryczne wejścia liniowe XLR L i R
- 2 niesymetryczne wejścia liniowe JACK L i R
- 1 wejście mikrofonowe typu XLR
- 2 wejścia audio typu RCA
- 2 wyjścia głośnikowe L i R typu JACK do podłączenia satelit
- Regulacja:
- Kanał mikrofonowy: TREBLE, BASS, LEVEL
- Kanał audio: TREBLE, BASS, LEVEL
- Master: LEVEL-L, LEVEL-R, SUBBASS
Kolumna SUB:
- Moc znamionowa RMS: 200W
- Moc szczytowa MAX: 400W
- Impedancja: 8ohm
- Pasmo przenoszenia (-6dB): 35Hz...150Hz
- Efektywność (2.83V/1m): 94dB / SPL max 121dB
- Głośnik niskotonowy: 10"
- Wymiary (wys x sz x gł): 400 x 320 x 388mm
- Waga: 15,5kg
Kolumna SAT:
- Moc znamionowa RMS: 75W
- Moc szczytowa MAX: 150W
- Impedancja: 8ohm
- Pasmo przenoszenia (-6dB): 100Hz...20kHz
- Efektywność (2.83V/1m): 93dB / / SPL max 115dB
- Głośnik niskotonowy: 6"
- Głośnik wysokotonowy: dynamiczny
- Podłączenie: speakon
- Wymiary (wys x sz x gł): 350 x 215 x 182mm
- Waga: 5,7kg
Moc wzmacniacza satelit: 2x100WRMS/4ohm, 2x75WRMS/8ohm
Pasmo przenoszenia SUBBASU [-6dB]: 40...120Hz
Pasmo przenoszenia wzmacniaczy SATELIT : 120Hz...20kHz
Punkt podziału CROSSOVERA: 120Hz
LIMITER zapobiegający przesterowaniu wzmacniacza mocy
subbassu i zabezpieczający głośnik przed przeciążeniem
Filtr subsoniczny chroniący głośnik przed częstotliwościami
poniżej 20Hz
1 kanał mikrofonowy
1 kanał audio
Odtwarzacz Mp3
2 symetryczne wejścia liniowe XLR L i R
2 niesymetryczne wejścia liniowe JACK L i R
1 wejście mikrofonowe typu XLR
2 wejścia audio typu RCA
2 wyjścia głośnikowe L i R typu JACK do podłączenia satelit
Regulacja:
Kanał mikrofonowy: TREBLE, BASS, LEVEL
Kanał audio: TREBLE, BASS, LEVEL
Master: LEVEL-L, LEVEL-R, SUBBASSMoc wzmacniacza subbasu: 200WRMS
Moc wzmacniacza satelit: 2x100WRMS/4ohm, 2x75WRMS/8ohm
Pasmo przenoszenia SUBBASU [-6dB]: 40...120Hz
Pasmo przenoszenia wzmacniaczy SATELIT : 120Hz...20kHz
Punkt podziału CROSSOVERA: 120Hz
LIMITER zapobiegający przesterowaniu wzmacniacza mocy
subbassu i zabezpieczający głośnik przed przeciążeniem
Filtr subsoniczny chroniący głośnik przed częstotliwościami
poniżej 20Hz
1 kanał mikrofonowy
1 kanał audio
Odtwarzacz Mp3
2 symetryczne wejścia liniowe XLR L i R
2 niesymetryczne wejścia liniowe JACK L i R
1 wejście mikrofonowe typu XLR
2 wejścia audio typu RCA
2 wyjścia głośnikowe L i R typu JACK do podłączenia satelit
Regulacja:
Kanał mikrofonowy: TREBLE, BASS, LEVEL
Kanał audio: TREBLE, BASS, LEVEL
Master: LEVEL-L, LEVEL-R, SUBBASSKOLUMNA S-10 typu "satelita":
Dość sporo możliwości jak na jedno urządzenie, a w związku z tym dość sporo możliwości jego zastosowania. Ciekawa jest m.in. opcja wyboru kanałów poddawanych obróbce w siedmiopasmowym korektorze oraz wbudowana bramka szumów. Sporo możliwości i sporo zalet związanych z jakością zastosowanych opcji. V-912 Crescendo cechuje się dobrze przemyślanym pod względem wygody pracy przednim panelem. Dobre są również jakość brzmienia i dynamika. Także zastosowane w powermikserze zabezpieczenia są skuteczne. Trudno o lepsze wrażenia. czytaj więcej »
Obsługo systemu jest bardzo prosta, o instalacja zajmuje zaledwie kilko minut.
Koncepcja systemu pozwala więc na jego wykorzystanie w bardzo wielu sytuacjach. Duża odporność na sprzężenia, wewnętrzne zasilanie akumulatorowe oraz możliwość łączenia ze sobą zarówno modeli CS-50 i CR-50 to główne cechy sytemu. Myślę więc, że spotkają się one ze szczególnym zainteresowaniem odbiorców. czytaj więcej »
Kiedy zdarza się komuś czytać opis krajowego produktu wykonany w samych superlatywach, częst ludzie dopatrują się w tym sentymentu, pobłążliwości i innych tego typu przejawów "nieobiektywizmu". Być może ktoś będzie miał takie wrażenie czytając ten test, ale cóż... rzeczy należy nazywać po imieniu. V-515 pozostawił po sobie jak najlepsze wrażenia pod każdym względem: ilość możliwości jego zastosowania jest naprawdę godna podziwu, układ programowania mocy wyjściowej, sposoby użytkowania kanałów stereofonicznych włącznie z przełączeniem ich czułości wejściowej, możliwość wyboru dowolnych kanałów mikrofonowych do obróbki korektorem graficznym, wbudowana bramka szumów, która naprawdę nie psuje brzmienia, a jest niezwykle pomocna (przekonałem się o tym podczas występu 30-osobowego chóru amatorskiego faktem jest, że całkowicie nie udało się wyeliminować szelestów o ubrań i kartek, aczkolwiek dużo ich część nie dotarła do uszu słuchaczy). Zalety można wymieniać jedna po drugiej.... czytaj więcej »
...V-515 zachowuje się nienagannie, w zakresie mocy roboczej oferując dynamiczne brzmienie, z ładnie podkreślonymi niskimi tonami i wyważoną górą. Korekcja w kanałach mikrofonowych działa bardzo sprawnie, a możliwość włączenia wybranych torów na korektor graficzny i zmiksowania ich brzmienia niejako "ponad" pozostałymi kanałami bardzo przypadła mi do gustu. Tam gdzie wokal czy instrumenty solowe są bardzo ważne, tam funkcja EQ-Group zda egzamin na piątkę.
...V-515 to jeden z najlepiej wyposażonych mikserów ze wzmacniaczem w tym przedziale cenowym, projektowany z myślą o wymagających odbiorcach. Koncepcja "wszystko w jednym" zwykle niesie ze sobą szereg pułapek, ale konstruktorzy z Box Electronics po raz kolejny udowodnili, że potrafią sobie z nimi dać radę. czytaj więcej »
Pomysłowość wykonania urządzenia i jego nie dająca się z niczym porównać uniwersalność zastosowań sprawiają, że CR-50 uzyskał znak Nasz Typ. W sytuacjach gdzie układanie kabli sygnałowych lub sieciowych jest dużym problemem, kilka kolumn tego typu jest w stanie obsłużyć nawet dość dużą imprezę - jeśli oczywiście przyjmiemy, że nie będzie to koncert rockowy. Warte podkreślenia jest to, że jeden nadajnik jest w stanie współpracować z wieloma kolumnami wyposażonymi w odbiorniki. Możliwa jest także współpraca CR-50 z innymi systemami dźwiękowymi dzięki wyposażeniu jej w wyjście i wejście liniowe. Możliwości konfiguracji są zatem przeogromne.
Zauważone przez nas wady systemu to zbyt wąska rączka uchwytu i nie najlepsza praca nadajnika MT- 103. Po stronie zalet zapiszmy mobilność, dobre brzmienie, odporność na sprzężenia akustyczne, długi czas pracy z zasilaniem bateryjnym i pomysłowość wykonania. Potencjalni odbiorcy? W zasadzie wszyscy: od kościołów, domów kultury, stowarzyszeń aż po profesjonalistów - organizatorów różnego rodzaju imprez, zespoły muzyczne, nagłośnieniowców itd. Zawsze zaistnieje sytuacja, w której przyda się system będący w stanie przekazać i nagłośnić dźwięk bez użycia jakiegokolwiek przewodu.
czytaj więcej »
Zestaw nagłośnieniowy dostarczony do testów jest bardzo przyzwoitym produktem, który może znaleźć zastosowanie wszędzie tam, gdzie potrzebne jest mobilne nagłośnienie o mocy do 2 X 250 W Powinny być z niego zadowolone przede wszystkim zespoły bazujące na instrumentach klawiszowych, gitarach elektroakustycznych i basowych. Będą z niego zadowoleni również wokaliści, bowiem zestaw znakomicie sprawdzi się przy nagłaśnianiu głosu ludzkiego...... czytaj więcej »
Prezentowany zestaw był intensywnie eksploatowany w różnych warunkach. Wykorzystywano go zarówno podczas występów muzyków w niewielkich klubach, czy w salach audiowizualnych. Dynamika wzmacniacza okazała się wystarczająca do zastosowań do jakich zestaw został stworzony......
....jest to ciekawe urządzenie i mimo swojej pozornej prostoty spełniające większość wymagań muzyków. Należy przy tym zaznaczyć że oferuje naprawdę niezłe parametry elektryczne.
czytaj więcej »
Wzmacniacz do 80% swojej mocy maksymalnej zachowuje bardzo dobre, wyrównane brzmienie. W pobliżu mocy maksymalnej daje się odczuć niewielkie przytłumienie wysokich częstotliwości. Ważną rzeczą jest przestrzeganie poziomów. Nie jest wskazane podawanie na wejście XLR jakiegokolwiek sygnału innego niż sygnał z mikrofonu dynamicznego. Przekonamy się o tym podczas pomiarów, podając na to wejście sygnał o poziomie 100mV. Okazało się wówczas, e poziom zniekształceń nieliniowych przekroczył 2%„ co wydało nam się wielkością zdecydowanie byt dużą. Podając ten sam sygnał na wejście liniowe uzyskaliśmy zniekształcenia na poziomie 0,2% To bardzo przyzwoity wynik... czytaj więcej »
czytaj więcej »